flash site design
نوشته شده توسط : cyrus
طراحی سایت فلش میتواند طراحی زیبای باشد

 طراحی سایت فلش (flash)، وب سایت شما را از دیگران متمایز می کند و شما متفاوت تر از رقبای خود دیده خواهید شد.

جادوی انیمیشن ، رقص رنگ ها، افکت های متحرک ، موسیقی و جلوه های خاص بصری و تصویری و ... از المان های جذاب کننده وب سایت فلش می باشند.

زمینه های کاربرد سایت فلش

وب سایت های فلش بیشتر برای شرکت ها و واحدهای تولیدی صنعتی که نیاز به نمایش محصولات خود که تمایل دارند محصولات و یا خدماتشان بصورت برجسته و دارای رنگ و لعاب بیشتر و بصورت جذاب و رویایی در نظر بینندگان درآمده و آنها را محسور خود نماید، یا نمایش کالای لوکس و خاص کاربرد دارد.

همچنین برای طراحی سایت هنری (از جمله بازیگران، هنرمندان و ...) و یا طراحی سایت معماری که جنبه های زیباشناختی و المان های گرافیکی در آنها حائز اهمیت است، از فلش استفاده می شود.

رقابت شرکت ها در طراحی وب سایت فلش

با گسترش و بکارگیری تکنولوژی های مختلف و شیوه های مختلف در طراحی وب سایت، رقابت تنگاتنگی بین شرکت های طراحی و یا سازندگان وب سایت وجود داشته و هر کدام با استفاده و بهرگیری از روش های نوین سعی در حرفه ای بودن و برتر نشان دادن خود داشته و یکی از مکانیزم های طراحی سایت برای قدرت نمایی و ارایه سایت جذاب، سایت های فلش می باشد.

طراحی وب سایت flash با خلاقیت بالا

طراحی وب فلش و خلاقیت

پهنه گسترده و وسیع اینترنت برای خارج شدن از یکدستی و نیز ارایه سایت های متفاوت و جدید با بهرگیری از فناوری های نوین، با خلاقیت و ابتکار طراحان سایت مبتکر و خلاق، گونه های مختلفی از وب سایت ها را به منصحه ظهور نشانده که یکی از آنها سایت فلش می باشد.

ارجحیت وب سایت فلش

آنچه پُر واضح است، گرافیک و ظاهر زیبا و شکیل سایت های فلش بوده که درجه و ارجحیت آنها را نسبت به سایر سایت ها نشان می دهد. کابران در بازدید از اینگونه سایت ها احساس خستگی ننموده و نیز بدلیل عدم یکنواختی در کلیّت سایت، از ماندن در سایت و بازدید از آن لذت می برند.

مزایای طراحی وب سایت فلش

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید استفاده از جلوه های تصویری و بصری زیبا، و  پویا نمایی در طراحی وب سایت فلش، باعث گرافیک جذاب سایت شده در نتیجه بیننده را به خود جذب می کند.

معایب سایت فلش

اغلب این سایت ها بدلیل گرافیک بالا ، سنگین بوده و سرعت لود شدن سایت پایین می باشد، همچنین محتوای اینگونه سایت ها برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست. که این مورد بیشتر در مورد سایت های فول فلش محسوس بوده و در آنها قابلیت ایندکس شدن از بین رفته است.

نسخه وب فلش

بدلیل معایبی که ذکر گردید در اغلب موارد از سایت فلش در کنار وب سایت اصلی تحت نام " نسخه فلش سایت " استفاده می شود تا بر میزان بازدیدکنندگان و قدرت سایت اصلی بیفزاید چرا که ظاهر زیبای سایت های فلش باعث ماندن بیشتر کاربران در سایت شده و آنها را به بازدید از محصولات، بیشتر ترغیب می کنند.

انواع سایت فلش

فول فلش ((Full Flashّ

  • تمای اجزاء و قسمت های مخلتف اینگونه سایت ها بصورت متحرک بوده و توسط المان های پویا نمایی از حالت سکون خارج شده اند. و برای ساخت آنها فقط از تصاویر متحرک استفاده می شود.

فلش سه بعدی

  • طراحی اینگونه سایت ها که نسبت به طراحی انواع دیگر سایت ها پیچیده تر بوده و تخصص بیشتری را می طلبد و در ساخت آنها از تصاویر و انیمیشن های سه بعدی استفاده می گردد.

فلش استاتیک

  • محتوا و اطلاعات سایت های فلش استاتیک توسط مدیر سایت قابل تغییر نبوده و معمولا ثابت هستند، و برای ایجاد تغیرات در آنها بایستی شرکت سازنده سایت اقدام نماید.

فلش داینامیک

  • قابلیت تغییر محتوا و اطلاعات موجود در اینگونه وب سایت ها توسط مدیر یا مدیران سایت امکانپذیر می باشد.

طراحی سایت فلش با گرافیک زیبیبا و شکیل

ویژگی های طراحی وب سایت فلش توسط میهن وب گستر

کارشناسان میهن وب گستر همیشه بر این باور هستند که با ابتکار و خلاقیت بایستی ایده و حرف جدیدی در زمینه طراحی سایت مطرح و در عمل پیاده سازی نمود. لذا با بکارگیری هنر و خلاقیت خود همچنین با دانش کد نویسی و استفاده از زبان های برنامه نویسی و بکارگیری تکنولوژی های نوین با تلفیق دانش و هنر سعی در طراحی وب سایت های فلش و سایت های هنری دارند به گونه ای که علاوه بر داشتن جذابیت های بصری، پاسخگوی نیاز مشتریان نیز باشد. طراحی وب سایت فلش فارسی به جهت اینکه مشتریان بیشتر خواهان آن هستند و نیز اهتمام به طراحی اینگونه سایت ها با در نظر گیری محیط کاربر پسند از تخصص های میهن وب گستر است. مدیران صنایع که کالای خاصی تولید می نمایند و یا صاحبان آتلیه های هنری، هنرمندان و آرچتکت ها برای برخورداری از سایت فلش و متفاوت و زیبا می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.





:: برچسب‌ها: flash , طراحی سایت فلش , سایت فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: